1. Kako naročim blago?
Natisni

Kako lahko naročim blago?

V našem prodajnem programu si izberite željen izdelek in kliknite nanj. Klik vas bo preusmeril na podroben pogled izdelka, kjer ga lahko dodate v »Košarico« z klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V kolikor želite naročiti več kosov istega izdelka preprosto v polje zraven gumba »Dodaj v košarico« vnesite želeno količino in nato dodajte izdelek v »Košarico«

V »Košarico« lahko dodate poljubno število različnih izdelkov. Do košarice lahko dostopate preko gumba »Košarica« v zgornjem desnem kotu spletne strani. Ob kliku nanj vas bo stran preusmerila na vašo »Košarico«, kjer lahko pregledate dodane izdelke in jih po želji tudi odstranite.

Naročilo lahko zaključite z vpisom vašega elektronskega naslova v polje »Hitro naročilo«, kjer vas bo sistem vodil do zaključka naročila. V kolikor ste na naši strani že registrirani, se lahko v polju »Sem že registriran« vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom in nadaljujete postopek nakupa.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 
2. Ali lahko blago naročim na drug naslov?
Natisni

Dostavo blaga lahko naročite tudi na drug naslov. To lahko tako, da pri oddaji naročila "obkljukate" polje "želim dostavo na drug naslov", kjer vam bo sistem ponudil možnost vnosa alternativnega naslova za dostavo.

 
3. Kakšne so možnosti plačila?
Natisni

Svoje naročilo lahko plačate na tri različne načine:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo s kreditno kartico

Način plačila lahko izberete pri oddaji naročila.

 
4. Kako je z plačilom v naprej?
Natisni

Če se pri izbiri plačila odločite za način plačila z predračunom, vam bodo naši prodajalci pregledali naročilo in vam v najkrajšem možnem času poslali predračun na vaš e-poštni naslov, ki ste ga navedli v naročilnici.

 
5. Ali imam nad določenim zneskom naročila brezplačno poštnino?
Natisni

Stroške pošiljanja krijemo mi za vsa naročila nad 100€. Sistem spletne prodaje bo vsako naročilo višje vrednosti od 100€ zaznal sam in odbil poštnino od končnega zneska.

 
6. Kje lahko prevzamem paket če me v času dostave ni doma?
Natisni

Paketno dostavo vršimo preko Pošte Slovenije. V kolikor vas v času dostave ni doma vam bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o paketu, katerega lahko dvignete na pošti. Naročila večjih dimenzij ali mase blaga lahko dostavimo tudi preko lastne distribucijske mreže, vendar vas o tem tudi pravočasno obvestimo.

 
7. Kaj pomeni stanje zaloge: Izdelek ni na voljo?
Natisni

Stanje pomeni, da izdelka trenutno nimamo na zalogi, vendar to še ne pomeni da ga ni mogoče nabaviti. Velikokrat se zgodi, da so dobavni roki za takšne izdelke krajši od enega dneva, zato lahko izdelek v primeru zanimanja tudi naročimo in vam ga dobavimo v zelo kratkem času. Predlagamo, da v kolikor se zanimate za izdelke, katerih trenutno ni na zalogi pošljete povpraševanje in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

 
8. Kakšni so stroški dostave?
Natisni

Stroške dostave zaračunamo po spodnjem ceniku.

do 2 kg  

4,30 €

nad 2 kg do 5 kg

5,10 €

nad 5 kg do 10 kg

5,95 €

nad 10 kg do 15 kg

7,10 €

nad 15 kg do 30 kg

9,90 €

nad 30 kg do 50 kg

19,20 €

nad 50 kg do 100 kg

28,90 €

nad 100 kg do 250 kg

38,20 €

nad 250 kg

49,90 €

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Če želite prejemati naše E-novice

spodaj pripišite svoj E-mail naslov in kliknite gumb: POŠLJI. Na vaš e-mail smo poslali potrditveno sporočilo.

    1. Roko d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.