1. Kako naročim blago?
Natisni

Kako lahko naročim blago?

V našem prodajnem programu si izberite željen izdelek in kliknite nanj. Klik vas bo preusmeril na podroben pogled izdelka, kjer ga lahko dodate v »Košarico« z klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V kolikor želite naročiti več kosov istega izdelka preprosto v polje zraven gumba »Dodaj v košarico« vnesite želeno količino in nato dodajte izdelek v »Košarico«

V »Košarico« lahko dodate poljubno število različnih izdelkov. Do košarice lahko dostopate preko gumba »Košarica« v zgornjem desnem kotu spletne strani. Ob kliku nanj vas bo stran preusmerila na vašo »Košarico«, kjer lahko pregledate dodane izdelke in jih po želji tudi odstranite.

Naročilo lahko zaključite z vpisom vašega elektronskega naslova v polje »Hitro naročilo«, kjer vas bo sistem vodil do zaključka naročila. V kolikor ste na naši strani že registrirani, se lahko v polju »Sem že registriran« vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom in nadaljujete postopek nakupa.

 
2. Ali lahko blago naročim na drug naslov?
Natisni

Dostavo blaga lahko naročite tudi na drug naslov. To lahko tako, da pri oddaji naročila "obkljukate" polje "želim dostavo na drug naslov", kjer vam bo sistem ponudil možnost vnosa alternativnega naslova za dostavo.

 
3. Kakšne so možnosti plačila?
Natisni

Svoje naročilo lahko plačate na tri različne načine:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo s kreditno kartico

Način plačila lahko izberete pri oddaji naročila.

 
4. Wie wird die Zahlung per Vorkasse durchführt?
Natisni

Bei Aufgabe der Bestellung wählen Sie als Zahlungsart die Zahlung per Vorkasse aus. Unsere Vertriebsleute werden Ihre Bestellung prüfen und Ihnen schnellstmöglich den Kostenvoranschlag an Ihre bei der Registrierung angegebene E-Mail-Adresse senden.

 
5. Ali imam nad določenim zneskom naročila brezplačno poštnino?
Natisni

Stroške pošiljanja krijemo mi za vsa naročila nad 60€. Sistem spletne prodaje bo vsako naročilo višje vrednosti od 60€ zaznal sam in odbil poštnino od končnega zneska.

 
6. Kje lahko prevzamem paket če me v času dostave ni doma?
Natisni

Paketno dostavo vršimo preko Pošte Slovenije. V kolikor vas v času dostave ni doma vam bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o paketu, katerega lahko dvignete na pošti. Naročila večjih dimenzij ali mase blaga lahko dostavimo tudi preko lastne distribucijske mreže, vendar vas o tem tudi pravočasno obvestimo.

 
7. Kaj pomeni stanje zaloge: Izdelek ni na voljo?
Natisni

Stanje pomeni, da izdelka trenutno nimamo na zalogi, vendar to še ne pomeni da ga ni mogoče nabaviti. Velikokrat se zgodi, da so dobavni roki za takšne izdelke krajši od enega dneva, zato lahko izdelek v primeru zanimanja tudi naročimo in vam ga dobavimo v zelo kratkem času. Predlagamo, da v kolikor se zanimate za izdelke, katerih trenutno ni na zalogi pošljete povpraševanje in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

 
 
 

Prijava na e-novice

 

Če želite prejemati naše E-novice

spodaj pripišite svoj E-mail naslov in kliknite gumb: POŠLJI

 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.